| Darrera modificació: 2011-10-16Bases de dades: Sciència.cat
 Waldron, H. A., "Are plague pits of particular use to palaeoepidemiologists?", International Journal of Epidemiology, 30/1 (2001), 104-108. 
ResumAnàlisi paleopatològica de les restes de víctimes de la pesta. Resum de dades de l'impacte diferencial de la pesta (Yersinia pestis) per edat i gènere a la p. 107, que sembla indicar que l'evidència no és clara, amb algunes dades que apunten a una més gran mortalitat entre les dones i d'altres entre els homes.
MatèriesMedicina - Pesta i altres malaltiesArqueologia
 Sexualitat
NotesL'anàlisi de Waldron ha estat qüestionada per la forma de determinar l'edat i el sexe de les mostres, al següent "Commentary: Bones, bodies and representivity in the archaeological record", de Charlotte A Roberts i Anne Grauer, pp. 109-110 (en accés lliure a http://ije.oxfordjournals.org/cgi/content/extract/3 ...  ).URLhttp://ije.oxfordjournals.org/cgi/content/abstract/ ...   |