| Darrera modificació: 2013-08-18Bases de dades: Sciència.cat
 O'Boyle, Cornelius - French, Roger - Salmón, Fernando (eds.), El aprendizaje de la medicina en el mundo medieval: las fronteras de la enseñanza universitaria, Granada, Universidad de Granada (Dynamis, 20), 2000, 393 pp. 
ResumConté:* O'Boyle (2000), "Learning medieval medicine: the ..." · 17-29
 * Wallis (2000), "Inventing diagnosis: Theophilus' ..." · 31-73
 * French (2000), "Where the philosopher finishes ..." · 75-106
 * Asúa (2000), "Peter of Spain's handling of ..." · 107-133
 * Salmón (2000), "Technologies of authority in the ..." · 135-157
 * Pesenti (2000), "The teaching of the Tegni in ..." · 159-208
 * García Ballester (2000), "Galenismo y enseñanza médica en ..." · 209-247
 * O'Boyle (2000), "Gesturing in the early ..." · 249-281
 * McVaugh (2000), "Surgical education in the Middle ..." · 283-304
 * McCleery (2000), "Opportunities for teaching and ..." · 305-329
 * Green (2000), "Books as a source of medical ..." · 331-369
 * Cabré i Pairet (2000), "From a master to a laywoman: a ..." · 371-393
MatèriesUniversitats i ensenyamentHistòria de la medicina
NotesMonogràfic de la revista.
URLhttp://www.raco.cat/index.php/Dynamis/issue/view/7337   |